ŘíJ 4
MUZE COKOLADA PROSPIVAT ZDRAVI?
Vložil petra , Říjen 04, 2010 11:23 | do kategorie Čokoláda
Může čokoláda nějak prospívat zdraví, nebo způsobuje obezitu?
Čtvereček kvalitní čokolády (nejlépe tvrdé hořké) denně může prodloužit život. Jak? Evidentně snižuje krevní tlak a omezuje riziko infarktu a mrtvice. Takové závěry největšího výzkumu, který po 10 let monitoroval zdravotní stav 19300 mužů a žen v německé Postupimi a okolí. Jen pouhých šest gramů čokolády denně dokázalo snížit do dvou až tří dnů krevní tlak. Čokoláda by však měla obsahovat nejméně 70% kakaa. V něm jsou flavonoidy, které jako silné antioxidanty působí příznivě na cévy. Čokoláda v přiměřeném množství musí nahradit jiné kaloricky bohaté jídlo (např. svačinu). Velká konzumace čokolády samozřejmě vede k obezitě a s ním souvisejícím zdravotním problémům.
Komentáře (0) 
SRP 21
VYZNAM BMI INDEXU
Vložil petra , Srpen 21, 2010 20:31 | do kategorie BMI indnex
Zohledňuje BMI vše
Možná se právě vám stalo, že jste měla BMI v pořádku, ale přesto jste nebyla spokojená. Jsou výpočty BMI opravdu ideálním řešením? "Výpočet hmotnosti podle BMI má určité rezervy". Metoda BMI je mezinárodně uznávané kritérium pro hodnocení rozsahu tělesné hmotnosti ve vztahu ke zdravotnímu riziku. Nehodnotí však podíl a distribuci tuku v těle, kvalitu tělesných tkání, nezohledňuje věk a pohlaví.
Komentáře (0) 
SRP 10
S KAVOU DO FITKA
Vložil petra , Srpen 10, 2010 12:05 | do kategorie Káva
 S kávou do tělocvičny?
Tým vědců z univerzity v Illinois provedl výzkum, který prokázal, že kofein dokáže blokovat bolest ve svalech. Pití kávy pomáhá proti bolestem, které vznikají ve svalech po delším cvičení. Výzkum se uskutečnil na ženách, které si po dni stráveném v tělocvičně vzaly kofein a pak dále cvičily. Výsledky ukázaly, že u žen, které cvičily při maximálním výkonu svalová bolest snížila o 48%.
Jestliže si chcete připravit kávu na cestu do tělocvičny, tak doporučuji spojení se sladidlem Zsweet. Sladidlo Zsweet si má skvělou osvěžující chuť. Je výborné pro snížení hmotnosti i k denní konzumaci.
Komentáře (0) 
SRP 10
KAVA JAKO PREVENCE CUKROVKY
Vložil petra , Srpen 10, 2010 11:34 | do kategorie Káva
Káva působí jako prevence proti cukrovce?
Výzkum Harvardské univerzity ve Spojených státech amerických prokázal spojení mezi káva a prevencí cukrovky. Studie sledovala po dobu 12 až 18 let víc jak sto tisíc lidí a zjistila, že káva může snížit riziko onemocnění u mužů až o polovinu a u žen až o 30%. Výsledky také ukázaly, že nápoje, které obsahují kofein, nechrání stejně jako skutečná káva.
Pro zajímavost: Bezkofeinová káva chrání organismus v menší míře a bezkofeinový čaj neposkytuje žádnou ochranu.
Váš šálek kávy si můžete osladit přírodním sladidlem Zsweet. Sladidlo je vhodné pro zdravý životní styl i pro osoby trpícím diabetem. Více informací naleznete na stránkách www.DiaEshop.cz
Komentáře (1) 
SRP 8
MLECNE ZUBY SE NEMUSI CISTIT
Vložil petra , Srpen 08, 2010 9:39 | do kategorie Zuby
Máme čistit mléčné zuby? Miminko řve, jak když ho na nože berou. Právě mu vyrůstají nové zoubky a rodiče spolu s ním již 3 noc nespí. A to ještě nevědí, že by měli miminku předchozí 2 zoubky čistit. Mléčné zuby s totiž kazí rychleji než chrup stálý! Zpočátku stačí kousek látkové plínky nebo buničiny, kterým se zoubek po jídle nebo po nakrmení mlékem otře.
První opravdový kartáček, v zásadě se doporučuje měkký a hustý, by dítě mělo mít asi od 1 roku. Čištění mléčných zubů musejí provádět dlouhou dobu rodiče, aby si dítě neublížilo a aby očištění bylo důkladné.
Úplné samostatné čištění zubů bez dohledu rodičů je vhodné svěřit dítěti až školou povinnému. V tomto věku je na zvážení rodičů o používání "zubní pasty pro dospělé", ale trvá-li dítě na své dětské, můžete ještě nějakou dobu počkat. Jakmile je však v ústech už několik "druhých", je na výměnu nejvyšší čas.
Komentáře (0) 
|